søndag den 31. august 2014

Teknologi når det er bedst

Efter næsten 1 uges træls sygdom, er jeg kommet på toppen igen. Silas endte med at smitte mig godt, og min krop blev fuldstændigt udmattet og måtte ligge i sengen i 4 dage. Det var ikke så fedt, da det var midt på ugen, og jeg derfor gik glib af størstedelen af mit Illustrator-kursus. Dog nåede jeg at få mandag og fredag, som var lige nok til at opsummere de vigtigste dele.
Næste uge gælder det foto-kursus en uge, som jeg er meget spændt på. De har et studie på kursusstedet hvor vi skal have eget kamera med, og dermed lære om lys og tage nogle billeder. 

Weekenden her er gået stille og roligt, vi nyder ikke at have nogle planer, og bare kunne slappe af. Så vi får gået lidt ture, slappet af, spillet lidt spil, og bare hygget sammen.

En af de mere sjove ting for Silasm er at få lov at sidde med Ipaden og få billeder op på fjernesynet. På den måde kan han spille på Ipad med stor skærm. Tror dog stadig det er begrænset hvor meget han kigger op fra Ipaden, men sjovt synes han i hvert fald det er.

 Silas elsker at sidde og lave burger

 
 Så får farmand lov til at spise den bagefter :)

 
 
Hentede også et gratis togspil til Silas. Selvom det er mere et voksenspil, så er han helt opslugt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...