torsdag den 27. november 2014

Under narkose og legehus

Her til morgen var Silas under narkose igen. Hans ene dræn var holdt op med at fungere, så der skulle lige et nyt i igen. Dog sagde lægen, at det så ud til at det måske var ved at blive meget bedre nu, så det kan være han nu snart endelig er ved at vokse fra det.
Desuden fik han fjernet nogle store polypper. Jeg vidste godt de var der, da han har snøvlet mere og mere de sidste par måneder, samt han har været mere forkølet end normalt.

Silas tog det desværre knap så godt som sidst frem til narkosen. Han var meget pylret her til morgen, og skreg da han skulle have masken på. Thomas havde ham inde, men kunne høre ham fra venterummet og var ved at tude bare af at høre på det.
Til gengæld var han meget bedre denne gang da han vågnede op igen. Han var meget lidt sur, men så slog han øjnene op. Vi kunne snakke med ham om det og han fik lidt af drikke.
Han blev hurtigt enig med sig selv om, at han gerne vil have en rosinbolle, så det måtte Thomas købe, trods hans helst kun skulle have flydende. Men en blød bolle måtte han da lige have.

Resten af dagen med ham er gået ganske udmærket, han har leget super godt. Der har dog løbet blod ud med snot hele dagen, men det skulle vidst være meget normalt.
Han har spist super meget yoghurt og yoghurtis, og til aftensmad købte Thomas koldskål med hjem til ham.

Trods han viste træthedstegn allerede kl 18, holdt han alligevel ud til kl 20, hvor han faldt i søvn med det samme. Synes han har været super dygtig :)

Han havde også lidt at se frem til efter "operationen".
Vores veninde Lena havde nemlig givet os et legehus som stod efterladt ved det hus de har købt. De ville ikke have det, så jeg meldte mig straks på banen og fik det hentet hjem til Silas.

Jeg måtte så tage mine manglende handywoman-skills i brug, og forsøge at samle dette hus mens Silas spændt så til. Skal siges det er pænt svært når man har graviditetssidestik og knap kan stå oprejst, men Silas skulle have sit legehus!!

Han elskede det, og han fik nogle af sine køkkenting fra værelset med ud og lege med også.
Jeg fik både varm is og alt muligt af ham.
Dog synes han ikke det var så sjovt efter jeg var gået ind. Han råbte "Hvem vil have is!" ca 8 gange, så var det ret kedeligt synes han.

Men her er beviset på at jeg ikke er helt dårlig til at lave handywork!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...