tirsdag den 30. december 2014

På den anden side af julen

Så kom vi på den anden side af julen, og det var været lidt booked fra start til slut.
Vi var oppe ved Silas' bedsteforældre fra d 23-26 dec, hvorefter turen gik hjem til mine bedsteforældre, hvor min far og brødre var der til at fejre lidt bagjul med os.

Det var en super hyggelig jul, og manden og jeg tog chancen og tog i biffen d 23 om aftenen. 
Det er ved at være længe siden, så er dejligt er være os to, ude og hygge lidt et par timer uden børn.

Når Lucas kommer til verden bliver det sværere at være bare os to, med mindre Lucas bliver en let charmetrold som sin storbror, så skal han nok blive reserveret til siden af familie og bekendte :)
Maven vokser stadig, og lillebror er pænt livlig døgnet rundt næsten. Kan slet ikke huske at Silas var SÅ aktiv, men det forsikrer mig jo blot om, at der er liv og glade dage derinde :)

Silas nyder vi så meget vi kan lige nu, så længe han stadig er enebarn. 
Masser af gaver, tumlen, forkælelse. Alt det et barn på 4 år ikke kan få for meget af.
Han havde en periode på ca 1½ uge, hvor han var meget tung i hovedet. Intet ville som han ville, og ham kunne begynde at græde over det mindste.
Et par dage før jul vendte det sig heldigvis, og vi har fået den glade (nogle gange for glade) dreng tilbage.

Hele juleferien er han puttet senest kl 21 (bortset fra de få dage på julebesøg), og vågnet kl 9 igen. Det kalder jeg luksus, så vi får alle det søvn vi skal have herhjemme, og er friske til at hygge os med det vi nu vil bruge dagen på.

Her er et par billeder fra vores lille juleferie ved Silas' bedsteforældre og bagefter oldeforældre. 
Nogle af billederne er efterredigeret, skal jo gerne holde mig i gang når det kommer til fotografien :)

 Silas pynter juletræ med farfar

 Det er sjovere når man får en brandbil til at hjælpe sig

 Far hjælper til, selvom han synes det er ret kedeligt at pynte juletræ.. suck it up!! :p

 Frække Silas foran det færdige juletræ

 Min smukke mand.. ja.. min! :)

 Mig og Lucas :)

Silas kusine Caroline

 Mandelgaven vandt min mand, mandlen blev fundet i 2. sidste bid.. yes.. ALT andet grød var spist, så det var lidt utroligt. 

 Brandmand Silas. Desværre var den lidt for lille og der var hul i, så den måtte byttes, de havde dog ikke flere tilbage, så det må blive en anden gang.

 En anden af Silas' julegaver

 Og hans nye elskede brandstation

 DJ-farmand tester legetøjet af

 Vi var også lidt ude i den sne der kom

 Fætter Maddox kom på besøg d 25 dec 

 Her i armene på morfar

 Og oldefar

 Onkel Ole 

 Oldemor får et kys på kinden 

Og et stort kram :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...