tirsdag den 21. april 2015

Første barselsbesøg

I dag havde vi det allerførste barselsbesøg. (ud over min nabo som har været her et par gange).
Det var nemlig min veninde Lena, som lige kunne komme et smut forbi et par timer. 
Det var rigtigt hyggeligt, og jeg elsker hvordan hun pusler om mine små pus :)
Hun gjorde det samme da Silas var spæd, og har fulgt ham løbende. Silas er super glad for hende, og er sikker på at Lucas også vil komme til det. 
Hun havde nogle fine barselsgaver med, blomster til Thomas og jeg, bamse til Lucas og en æske lego til Silas. Synes det er så flot tænkt af hende at købe noget til Silas også, og han blev super glad for legoet og måtte straks samle det med far.

Lena gik også totalt i babymode, og jeg gav hende så meget tid sammen med Lucas som hun ville. Elsker skrukke kvinder, haha :D
Så der blev både givet lidt flaske, skiftet tøj (efter han havde skidt ud over det hele), og nusset og hygget med. Men han sover nu stadig det meste af tiden :p

Vi havde forresten besøg af sundhedsplejersken i går. 
Lucas mangler stadig at tage lidt over 100 gram på for at nå sin fødselsvægt, men hun kommer et hurtigt smut forbi igen fredag, så skulle han have gerne have taget dem på der. Det er vi i hvert fald ret overbeviste om.
Han målte stadig 49 cm og hovedet var heller ikke vokset endnu.
Han var ellers rigtigt fin, og hans gulsot så ikke så slem ud.

Mht. til min brystbetændelse, så er det i stærk bedring, vil næsten gå til at sige, at det er så godt som væk i dag.
Det er bare SKØØØNT! Hold da op det har været nogle hæslige smertefulde dage. Tænkt at man kan gå så meget igennem.

Men nu er Lucas også blev 1 uge gammel i dag, hvor forsvinder tiden lige hen???

Min skønne skønne trold, som skal have taget newborn billeder i morgen af mig og min kære nabo. Håber på nogle super gode shots ;)
Har godt nok savnet at være bag kameraet efter jeg tog billeder i dag.

Her er lidt billeder fra dagen.

Samler lego med far :)

Silas er utroligt dygtigt til selv at samle, og selvom han ikke have en brugsanvisning, så kunne han stadig samle den ene af motorcyklerne.

En cute lille sok som jeg glemte vi havde i gemmerne :)

 Mit moderhjerte smeltede da jeg så dem sammen, det måtte jeg lige have med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...