lørdag den 1. august 2015

3. flyttedag

Yea! Babyen sov skisme igennem i nat. Han gik død af flere omgange om aftenen, og sov for natten allerede omkring 22 stykker og sov videre til kl 5 stykker næste morgen.
Desværre var min krop stadig tilpasset hans dårlige søvnmønster, så jeg præsterede selv at vågne 2 gange i det mellemrum. Han spiste da en gang kl 5, og sov videre til efter kl 8 :D
Så jeg har været fyldt med mere energi i dag end normalt, og har slet ikke været svimmel eller irriteret som de sidste par dage.

Vi nåede endnu længere med flytning, og har nu så godt som alle møbler klar på børneværelset. Mangler lige tremmeseng til Lucas.
Silas' seng skal lige have en omgang maling start næste uge (ja, den trænger godt nok, og så jeg først efter vi havde samlet den). Men så bliver den også super flot, og Silas elsker den allerede.
Jeg skal have syet et stykke stof under sengen som han kan trække for, og så kan han have legetøj og hule derunder. 

Jeg er begyndt at flytte stof ind i kontor/syrum, og bruger i morgen på at få det meste af det på plads.

 Her bliver den sidste reol på Silas' gamle værelse pakket ned

 Der blev også bagt banankager i dag... MUMS, opskriften finder ud her. Silas var en super hjælp til at hælde dem op i formene. :)

 Sengen er nu færdigsamlet, og vi mangler at indkøbe en ny madras

Sådan ser værelset ud so far

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...