torsdag den 28. januar 2016

Lucas og Silas i sneen

Weekenden i sidste uge havde vi haft årets første, men måske endda også sidste sne, hvis jeg kender DK-vejret ret.
Det skulle nydes, trods sygdom som blussede op men heldigvis forsvandt igen (dog kommet tilbage denne weekend og hærger fortsat).
Det lå i mit moderfotografgen at jeg SKULLE ud og have billeder af Lucas' første tur i sneen, og SÅDAN SKULLE DET BARE VÆRE. Og det fik jeg også :)

Jeg startede med at hente Silas i børnehave tirsdag i sidste uge med barnevognen, før den første kælketur, og på vejen hjem begyndte det bare at sne SÅÅÅ meget! Det var ret fedt at gå i sneen, men troede mit "fotoshoot" var ødelagt, da kameraet ikke har godt af sne. Men det stoppede heldigvis før vi nåede helt hjem.

Før sneen kom dalende ned på hjemturen

 Så kom det :D



Det er svært at se på videoen at det sneer, men det sneede en del som I kan se på de sidste billeder.

Lucas elskede sneen og kælken. 
Silas var også MEGET mere modig i år end sidste år. Mere modig end hans mor, som synes han måske liiige var modig nok på nogle af bakkerne.






Da farmand havde det knap så godt i fredags, og jeg havde to unger hjemme. Valgte jeg at gå en times tid med dem begge. Er skønt at kunne ligge fokus på Silas ind i mellem, især når Lucas bare sidder og kigger med i barnevognen (eller sover). Så jeg gik på eventyr på Silas, og fandt nogle seje kælkebakker på heden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...