torsdag den 5. oktober 2017

Månedsbokse

Skal lige starte med at sige, at dette indlæg på ingen måde af sponsoreret. :)

Det er ingen hemmelighed, at jeg er en sucker for månedsbokse.
En månedlig overraskelse er lige den forkælelse en mor trænger til, efter hun har givet ud af alle sine kræfter og overskud til arbejde og familie.

Jeg har længe været medlem af Goodiebox, men da jeg faldt over en japansk side der havde mange forskellige bokse fra samme sted, til samme pris, så tænker jeg, at det MÅTTE jeg da lige prøve.

Så indtil jeg bestemmer mig for om det er mere spændende, så er Goodieboxen sat på hold.

Boksen jeg nu modtaget istedet for Goodiebox, er boxen ved navn Kira Kira crate.

Kira Kira crate er en box fra Japan Crate, som sender 4 forskellige boxe ud.

1) Japan crate (fyldt med slik)
2) Kira Kira crate (skønhedsprodukter)
3) Doki Doki crate (søde ting som bamser, stickers, hår accessories og ting til huset)
4) Umai Crate (Instant nudler)

Vi har prøvet 3 ud af de 4.

Japan crate fyldt med slik. Jeg unboxer den samen med Silas, og prøvesmager også herunder.


Boksen her var dog ikke den største succes, 7-9 ud af de 14 ting i boxen var nogle vi kunne lide. Nogle kunne Lucas spise, andre Silas. Men det var overall ikke en stor god smagsoplevelse.
Jeg tror jeg nød omkring 3-4 af dem.

Derfor modtager vi blot den næste kasse (halloween), og så er den afmeldt frem af rettet.

Den næste boks var Umai crate.
Jeg faldt over den, da de reklamerede med et tilbud på, at hvis man købte for 3 mdr, så fik man 1 mdr gratis.
Den har til gengæld været en større succes. Der har kun været en pakke nudler jeg måtte smide ud fordi jeg var ved at brække mig over den. En del var ganske gode, og en nogle smagte super godt.
Til nogle af nudlerne har jeg tilsat eksta som fx. æg, forårsløg og rejer.
Jeg mangler stadig at modtage 2 pakker, men her er billeder af de to jeg har modtaget.

 Første kasse



 Anden Kasse
Lucas hjalp også med at smage :)

Den 3. kasse fra Japan crate er Kira Kira crate.
Den modtog jeg i dag, og er boxen med skønhedsprodukter.

Kassen er med temaet halloween.
Så har modtaget:
- En ansigtmaske der er garanteret at skræmme livet af resten af familien.
- En sød bodywash formet som en kat
- En 2 i en eyeliner/mascara i lilla med glimmer
- En facepaint i gul og grøn der kan bruges som eyeliner, øjenskygge, læbestift eller hvad man lige kan finde på.
- Øjenbryns former, en ende med kam og skæreblad og et sødt hjerteformet spejl i den anden ende.
- Skin lotion med citrus duft, til at fugtig gøre huden på de tørre og kolde efterårs/vinterdage.

Jeg synes det er en fantastisk pakke. Den er selvfølgelig lidt spraglet, med lilla glimmer makeup og gul/grøn farve til øjnene, det er ikke normalt for Kira Kira, som normalt sender mere "normalt" make up ud. Men i månedens anledning, så blev det lidt mere spraglet.
Jeg glæder mig i hvert fald til at prøve produkterne, og den får lov at komme hjem til mig, indtil jeg føler det ikke er pengene værd længere.

Kunne i tænke jer at tjekke de bokse ud, så kan i følge linket HER.


Da Japan Crates slikcrate ikke var den store succes, kiggede jeg lidt efter, om der måske var en der kunne falde i lidt bedre smag.
Så fald jeg over IKiosk, de sælger, via deres hjemmeside, Engelsk, Amerikansk og Japansk slik, men de har også for nogle måneder tilbage, fået lavet en månedsboks med lækre produkter sammensat fra deres sortiment på siden.
Det lignede mere det slik vi kender, så jeg tænkte vi skulle give det en chance.

Silas lavede endnu en unboxing med mig i går, og videoen er lige herunder.



Denne box en en langt større succes, slikket er anderledes end i Danmark, men stadig af mærker vi kender, og mere i vores smag.
Vi har smagt to ud af de 16 ting der var deri, og begge af dem var lækre og kunne lides af alle.
Så det er nok en box vi vælger med at beholde, alt efter hvad vi synes det et værd.
Regnede på værdien af indholdet, og for de 200kr der var i boksen, sparer man nok 10-20kr som hvis man købte det løst på deres hjemmeside, og dette var en del af fragtprisen, da den er med i prisen på boksen.
Så man kan lige så vel købe det løst, og selv vælge og købe for mindre. 
MEEEN, jeg er som sagt en sucker for overraskelser, og der er ikke meget overraskelse i af vælge selv, så jeg vil med glæde betale lidt ekstra for at blive overrasket.

Jeg håber på at Silas vil være med til at unboxe lidt mere med mig i fremtiden, da jeg synes det er super hyggeligt. Så skal jeg nok ligge dem ind på bloggen så i kan følge lidt med også.

Bloggen har været død siden Maj, og det er for dårligt.. shame on you Mia!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...