tirsdag den 12. april 2011

Dårlig dag VS god dag

For at sige det rent ud, så var efter kl 14 i går et ret helvede -.-
Natten var som altid, afbrudt mange gange af Silas frem til kl 9, derfter det gik fint. Vi hyggede og var vågne fra 9-10 så var han klar til at sove, han tog endda, for første gang i lang tid, 3 timer til formiddagssøvn! 3 timer!! vågnede kl 13-14 hvor han allerede der viste træthedtegn igen. Derfra var det et helvede. Drengen ville IKKE have sutten. Efter at være blevet ammet var han frisk igen i 10 min. Ellers var han totalt hormonel som en kvinde på ren PMS! Glad, sur, trist, super glad, hyle, hvine, græde, træt, grine. Alt sammen med ca 1 min mellemrum, den knægt vidste ikke engang selv hvad han ville!! Da kl blev 17 var jeg ved at gå ud af mit gode skind. Jeg havde kæmpe hovedpine og var bare SÅÅÅ træt. Da jeg endelig fik bassen til at sove, skyndte jeg mig at smide mig på sengen med ham i håb om selv at få en på øjet, men så besluttede han sig for at vågne efter 15 min, allerede før jeg selv nåede at falde i søvn :/
Så kom farmand hjem. Og pludselig var det kun lutter glade dage. Silas viste ikke træthedstegn længere, smilte, grinede. Farmand gav ham mad, skiftede hans ble.. og mor var bare glad for at få lov at spise hendes aftensmad og få lidt ro.
Alligevel besluttede Silas sig først for at være klar til at sove da kl blev 21, 8 timer efter hans sidste søvn. Så sov han så også til kl 23 hvor han fik mad igen. Så i nat gik det ENDELIG godt. Han sov først til kl 2 så til 5,7 og tilsidst kl 9. Så jeg fik en enkelt gang 3 timer i streg. Jeg nåede rent faktisk at sove så tungt at jeg drømte.. det sker sjældent for tiden at jeg drømmer fordi jeg bliver vækket så hurtigt igen. Så da jeg vågnede kl 9 var jeg acceptablet frisk :D
Så fik Silas hans middagssøvn kl 10-13, 3 timer ligesom i går, så frygtede det ville ende i samme spor. Men det blev det HELDIGVIS ikke, yay! han var vågen 1 time og sov så lige 40 min igen. Og nu har han fået grød og jeg har lavet lidt mere ærtemos til ham. Nu må vi se om han snart er træt, så han kan få en nap før Thomas kommer hjem. Så går turen nemlig til Herning hvor der skal handles lidt ind. Og vi skal se om Silas' billede er i vinduet ved fotocare i Ikast, til konkurrence "Verdens sødeste barn".

- Over and away


Leger inde i sengen, efter vi lige er vågnet kl 9 


Misty vil have opmærksomhed :) 


Venter på mor bliver færdig med at lave ærtemos  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...