onsdag den 27. april 2011

En nat uden søvn lover ikke godt

Det var hvad både Silas og jeg havde i nat.

Det sidste 1½ døgns tid har Silas har svært ved at finde ro. 
Han har ikke villet overgive sig til søvnen selvom han har været MEGET træt. 
Hele natten stod på meget urolighed. Han ville ikke have sut, det eneste han ville have var mors babs :/ 
Endte med at amme ham hver 1½-1 time. 
Det er ikke så godt.. men af hvad jeg kan se, er der ikke kommet noget tilbage, og tisbleen er heller ikke vildt stor, så måske han bare har brug for ekstra meget mad disse tider? 
Hele dagen i dag har jeg også ammet ham ret ofte, men det gør det ikke bedre for søvnen. 
Han NÆGTER at overgive sig til det sidste. Når vi endelig får ham til ro, bliver han ked hver gang han taber sutten. Det er hårde nætter både for ham og mig.

Men så tager jeg bare "hævn" i dag, hehe. Den lille stakkel blev overladt til trætte mig, der ikke indholder mange hjerneceller efter sådan en nat. 
Så her er lidt billeder der viser hvad vores dag egentligt gik ud på... ja.. der er egentligt sket minimalt :)

Se hvor dygtigt han sidder efterhånden :) 





"Så mor! Nu har du vidst taget nok billeder af mig.. MIN TUR!!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...