onsdag den 13. april 2011

Se mor, jeg kan nå mine tæer!

Det var hvad Silas ville sige hvis han kunne snakke. Silas har udviklet sig helt vildt motorisk de sidste par uger. Ikke nok med at han uden besvær er begyndt at trille fra mave til ryg og omvendt, tager 360 graders vendinger i kravlegården, kan få armnene op under sig uden hjælp når han ligger på maven så han ikke ligger som en flad pandekager. Han er nu også begyndt at tage fat i sine tæer, havde dem i munden for første gang i dag. Han tager ting og bytter dem mellem hans hænder. Han er endda også begyndt at tage ordentligt fat i legetøjet og ryste med det, som med en rangle. :)
Ja, der sker meget i det lille hjem her på få uger :)

I dag fik Silas også sin 5 mrds vaccine. Da han fik indsprøjtning nr 2 skreg han i 3 sekunder, også var det det. Lægen var helt forundret over han ikke skreg mere. Både mor og far her var stolte :)
Han har endnu ikke noget feber. Sidste gang fik han feber 22-03, så det kan stadig nå at komme. Men hele dagen i dag har han været i højt humør og spist, leget og sovet som han plejer, så det tager jeg som et godt tegn :)
"Se mor, er jeg ikke dygtig?"  

 
sutter på sine tæer :)

 
"Hihi. mor hun kilder mig!"


Japansk mørbrad med wasabikartofler ;)


  Fyldt kylling med bulgur


      
Leger med legetøj



Der bliver tævet godt igennem :)

1 kommentar:

  1. Eeeeej hvor er han bare skøn! :D Jeg glæder mig til at se jer i morgen! :D Knus Lena

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...