tirsdag den 31. maj 2011

Den første tand!

Så kom den endelig! Den længe ventede første tand.. eller, det er jeg nu ikke så sikker på den er. 
Jeg har først bestilt en tand til når han bliver 8 mrd, så slipper jeg for at blive bidt under amning, men det kan jeg da godt se jeg skal igennem alligevel...

Men NØØØØJ vi er stolte!! Den fineste lille tand titter frem mod os. Jeg kunne ikke lade være med at stikke fingrene ind i munden på ham igen og igen og igen.. Skulle jo have et godt billede at vise jer, men han blev vidst lidt sur til sidst :/

En anden sej ting er, at vi nu har været ude og spise med bassen for første gang.
Ved godt vi har været på MacD, men denne gang var vi på Jensens Bøfhus!!
Yeess, Silas i højstol og hele mollevitten.
Og YES!! Det mor har set vildt frem til efter at have fået en lille, er alle de seje ting sådan nogle børn får når man spiser sådanne steder. Silas kan jo ikke sige mor ikke må tage hans ting endnu :P
Så da Silas fik overrakt den fiiineste grønne ballon, så var mor jo straks igang med at lege med den.
Men, Silas fik dog også lov til at lege, og han elskede den.
Desværre havde far ikke bundet den ordentligt fast til autostolen da vi gik, så den tog en ordentligt tur op i himlen da vi kom ud, og var væk på få sekunder..
Mor fældede en lille tåre, den ville hun gerne have leget lidt med når de kom hjem...
Men så forslog hun bare at de kunne tage på Jensens en anden dag igen, så får vi jo en ny ballon.

- Over and away
 En lille tand titter frem på toppen af gummerne. Kan være lidt svært at se, men den er der :p

 Så skal bissen børstes


 Silas kan selv


 

Velkommen til familien lille tandbørste
 Silas tænker på hvad han skal bestille

 Den fiiine grønne ballon, som vi mistede kort efter vi forlod stedet *snøft*


 Lidt random billeder

 Silas prøver gåvogn


 Dygtig! Selvom han ikke selv kan endnu, er nu også liiige tidligt nok :)

 Også lige et billede af mor med 3D-briller på i biffen for noget tid siden.. SOO cool!!


2 kommentarer:

  1. wow tillykke med tanden!
    psst... jeg holder give away på min blog! Silas kan vinde sutter fra Philips Avent (altså selvfølgelig ikke brugte sutter..hehe, Jeg har fået dem sponsoreret, så giver dem videre!). Tænkte at det var noget for den lille Silas. Selvom at store drenge som kan gå med gåvogn de sikkert ikke behøver en sut ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...