mandag den 9. maj 2011

En defekt hundefløjte???

Thomas bestemte sig for i går at lave en eller anden underlig lyd overfor Silas.. Han gentog den igen og igen, og jeg var ved at blive sindsyg. En eller anden puste, hvine, fløjte, pifte-lyd.
Men i mine øre som en negl mod en tavle.
Da Silas var i bad i går aftes, lykkes det Thomas at skræmme livet af ham en enkelt gang.
Thomas hoppede frem fra sit skjul ved toilettet, og direkte i hovedet på den stakkels dreng der nærmest fløj op af badekaret, og var tæt på at skabe en flodbølge der var klar til at oversvømme toilettet.
Dog lykkes det Silas at sende et smil afsted få sekunder efter. Den dreng er for tilgivende...
Vi havde en diskution om lyden, og kom frem til at det lød som en defekt hundefløjte...
Så kan i selv gætte jer til lyden.

Men jeg skal nu ikke gøre mig for hellig.

Det er jo sundt at lære små børn om rytme,  musik og sang. Så jeg synger indimellem for Silas.
Men jeg skal nærmest i rustning for at gøre det.
Ikke nok med at Silas stikker i skrig og gråd, men selv katten kommer hen og markere min arm med et ordentligt tandbid så snart jeg åbner munden.
Så sent som i går, kom Misty snigende hen til mig som den Ninjakat hun er, bider mig i armen, sender mig et "Will you just SHUT UP?!?!?"-Blik, for derefter at ligge sig ned og sove videre.

Måske jeg skal holde mig til at skrive på min blog. :/

- Over and away 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...