mandag den 23. maj 2011

En tur i haven med baby

Ja, så kan vi ski' da godt komme ud i det gode vejr igen, uden at blive plasket til af en eller anden passerende regnsky. Så det blev lige til en tur i haven.
Liften blev taget ud af barnevognen, og så blev Silas ellers for første gang spændt fast med barnevognsele. 
Så kørte vi en tur ud i haven, hvor jeg begyndte lidt havearbejde i blomsterbedet.
Sidste år var ingen succes... Jeg plantede, men der dukkede intet op, og nu havde påskeliljerne endnu engang overtaget hele bedet, så nu er de taget op med rod og det hele, og så har jeg plantet lidt af hvert af nogle blomster jeg købte for nogle mrd. siden. 
Skulle bare lige tage mig sammen til at få dem plantet, så må vi se om der er størrer succes i dem. Denne gang er det nemlig ikke små frø jeg planter som sidst, nææh nej, denne gang er det store blomsterløg, så mon ikke det lykkes bedre så? :)

Silas hyggede sig ganske udemærket i barnevognen, der var nok legetøj at hygge sig med, så der var musik fra barnevognen næsten konstant.
Der gik heller ikke 15 min efter vi var kommet ind igen, så skulle han have lidt at spise, og så var han smadret nok til at sove.

Senere går turen nordpå op til svigerfamilien. Ret impulsivt, fik vi nemlig lige lyst til i går at tage i biffen og ud og spise. Der er det BEDSTE spisested i Skive. Jeg EEELLLSKER deres pastaret. 
Så svigerfamilien bliver lige babysitter i aften, og så overnatter vi da filmen varer til ret sent. 
Så kommer vi hjem igen imorgen aften. Så ingen updates indtil da. :p

Nåeh ja, også fik jeg farvet hår i går, så nu er jeg næsten blond :o

- Over and away
 
 
 
 
 
 

 Sådan så haven ud før jeg begyndte, havde kun lige hakket påskeliljerne væk
 Så er det ryddet og klar til at plante

 
De fine blomsterløg

 Løgene 
Og så er det vandet.. så kom så, GRO GRO GRO!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...