lørdag den 21. maj 2011

Fotobog med Silas

For noget tid tilbage lavede jeg en fotobog online.
Den var dog fyldt med fejl da jeg modtog den. Billederne fyldte ikke siderne ud, så halvdelen af siderne var helt hvide. Så jeg skrev ind til dem, og der kom svar tilbage, at de ville sende en ny uden fejl.
Der gik 2 uger uden jeg modtog den nye, trods jeg havde modtaget en mail, som bekræftede de havde sendt den afsted. Jeg skrev endnu en mail til dem. 
Fik svar tilbage, at den nok var gået tabt i posten, og de sendte endnu en bog til mig. 
1 uge senere modtog jeg så TO bøger. Begge rettede og perfekte.  
Rimeligt nice :) 
Sådan EN bog kostede nemlig 600 kr, da jeg havde lavet mange ekstra sider, tykkere og mere holdbare sider, samt 10x10 cm størrer end normalen.

Svigerfamilien endte med en af bøgerne. Det sagde de ikke nej til :)

Så her er resultatet, et lille uddrag af sider.


 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...