søndag den 8. maj 2011

Morfar´s 50-års fødselsdag

Silas morfar fyldte 50 for nogle måneder siden, men det var i går at vi alle blev samlet til en stor fest.
Der var lækker mad, og det var meget hyggeligt at se nogle hoveder man ikke havde set i lang tid.
Der var fuld fart over feltet da min kusine var der med hendes tre børn, den yngste, en pige på 2.
Jeg stenede hårdt rundt med kameraet og fik taget en masse interessante billeder, og vigtigst af alt, fik vi taget et fællesbillede af hele familien.
Men billeder siger mere end ord, så her er lidt der viser hvor god en dag vi allesammen havde.

- Over and away

Oldefar med Silas 

 Oldemor trænger lige til en tår

 Morfar pakker gaver op

 Morfars venner fjoller lidt rundt

 Mig med Silas, far ved siden af, og Malou min kusines pige

 Noget af den lækre hovedret

 Jeg tror Silas har fået sin første kæreste

 Han vil i hvertfald ikke lade hende gå

 Fiine familie!

 Et dejligt harmonisk øjeblik


 Morfar med Silas

 Fætter Nicolai

 Mine kusines to drenge Victor og Tobias fjoller rundt

 Onkel Anderas og Oldefar stener lidt

Farmand hygger med Silas


Så er der stilt op til fællesbillede

1 kommentar:

  1. Hej

    Tak for sidst...hvor er det nogle dejlige billeder :)

    Mange hilsner faster

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...