torsdag den 21. juli 2011

Endnu en award er kommet til min blog


Yay, så modtog jeg lige en lille blogaward her.
Endnu en til samlingen :D

Jeg har modtaget den af Lene fra bloggen Livets Minder. Lene er en pige jeg lærte at kende gennem Min Mave, et sted for alle mødre eller kommende mødre.. og ja.. også fædre da ;)
Vi hygger i novembergruppen derinde, og deler hinandens gode og knap så gode stunder om vores små guldklumper.

 Men reglerne for at modtage denne award er:

- Man skal linke til dem man har modtaget Awarden af.
- Man skal sende den videre til andre bloggere som har mindre end 100 faste læsere.
- Sidst men ikke mindst skal man svare på 5 spørgsmål

1) Hvorfor begyndte du at blogge? 

Jamen altså.. hvordan kan jeg holde min lille guldklump for mig selv? :)
Ej, jamen, det er da fordi jeg har en del familie rundt omkring som gerne vil følge mit lille liv. Fx svigerfamilien kan ikke lide ikke at kunne se det første barnebarn (aka Silas) hver eneste dag. Så for at de kan følge med uden at drive mig ud af mit gode skind ved at være her dagligt (hehe), så kan jeg da lige smide en update i ny og næ. Desuden er der min side af familien. Min storbror har boet i Australien i et par år nu og regner med at flytte tilbage til Irland hvor han boede før. Så han syntes også det er super dejligt at kunne følge lidt med hvad der sker her i lille Danmark. Min mor bor i Norge med min lillesøster, så de trænger også til en update indimellem siden de kun kan se os et par gange om året.

Også til den rigtige grund.. Jeg elsker at skrive om mig selv og mit liv.. Hohohohohohohoho! 
  
2) Hvilke blogs følger du?

Jeg følger lidt af hvert, ude i siden er der en oversigt over alle dem jeg følger. Elsker at læse om andre menneskers guldklumper og hverdage. Også følger jeg lidt med i kreative blogere også, da jeg så føler mig ekstra doven nogle dage og måske hjælper det mig til at være mere kreativ andre dage... (somom!).



3) Favorit farve?

Grøn vil jeg tro.. skiftede pludselig mening engang for maaaange år tilbage. Mener den var rød tilbage i tiden. Men læste noget med at grønt var godt for øjet, så måske jeg bare har mentalt snydt mig selv til at tænke det er min nye yndlingsfarve? Who knows..

4) Favorit film?

Ahhh, jamen altså, det er et af de spørgsmål der ikke er et svar til.. Lad os sige jeg elsker drama. Men for at være helt ærlig, så er jeg mere til serier.. Det er ligesom med en bog.. en tynd bog på måske 100 sider, SUPER god bog.. også pludselig.. hovsa.. så er den slut.. ææææv..
Næh nej.. 6 bøger i en serie af 500 sider, så er det noget der giver mening. Det er det samme med film. Jeg føler ikke jeg kan nå at sætte mig nok ind i en enkelt film på 2 timer. Så efter at have set mange serier, så er de fleste film lidt utilfredsstillende.. Så sådan en som Lord of the rings, Harry potter osv.. de er gode kandidater ;)

5) Hvilke lande vil du gerne besøge?

Japan! Behøver ikke engang tænke over det 2 sekunder. Lige siden jeg blev manga fan og dernæst Japanfreak for ca 6 år siden, har det været min drøm at rejse derover. Om det bliver til noget engang i fremtider ANER jeg ikke.

Jeg giver denne award til følgende boggere:

Ditte Marie med bloggen Varsel Barsel, Ditte Marie opdatere næsten dagligt som sin dagligdag med sin familie. Jeg elsker at følge hendes søn og hende humor.

Lol.. så mange kan jeg give den videre til. De fleste andre blogge jeg følger har over 100 læsere.. altså.. jeg må også se at få lidt flere.. selvom jeg ikke havde modtaget denne dejlige award ellers :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...