onsdag den 20. juli 2011

Snot Ala Gris

Det er hvad vi fik ved middagsbordet i dag.
Silas er endt med en forkølelse igen som har stået på et par dage, men den snotnæse bliver bare værre og værre.
Så da pastaretten blev serveret, var der straks tomatsovs blandet med snot i hele ansigtet på bassen.
Somom det ikke var nok, så begyndte han at blæse snotbobler ud af næsen. "VERDENSKLASSE!" Tænkte jeg, og prøvede at fange det på kamera, men heldet var desværre ikke med mig. Så jeg kan desværre ikke dele et billede med jer, hvor han blæser store snotbobler ud af næsen mens han er smurt ind i tomatsovs. Selvom jeg ved det er noget i har ventet hele livet på at se.

Men her er de billeder jeg kan dele med jer :)

 
Hvad får man hvis man blander en snottet baby, med en omgang pasta? 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
        *
 Det her får man!

 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...