onsdag den 24. august 2011

En butik der forhandler falske ører?

Mon man kan købe sådan nogle falske ører nogle steder?
Silas ELSKER at pille ved ører. 
Han har næste ikke sovet i dag. Vågnede første gang kl 5:20, vågnede 3 gange inden han var frisk kl 6:25, hvor vi stod op og fik morgenmad. 
Så faldt han i søvn kl 8, vågnede igen efter 45 min. 
Vi  har prøvet at få ham til at sove siden. Lykkes os at få ham til at sove i 5-10 min, men det er det. 
Først nu, kl 13:45 sover han igen. Han nægtede at sove selv i barnevogn, selv da farmand var ude at køre med ham. Så jeg tog ham op og sad med ham, også sad han ellers og pillede ved mit øre. 
2½ min efter.. blob.. så sov han.
Så jeg vil gerne vide hvor man kan købe ører henne, så skal jeg have en til at hænge i barnevognenm ellers får vores dagplejer da lidt at se til når han starter op D. 16.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...