tirsdag den 23. august 2011

Updates er på vej :)

Bare rolig, vi er ikke døde herhjemme :)
Der er bare sket en del for tiden, og de indlæg jeg vil skrive er ikke bare lige til.
Der har været en masse billeder som skal i Photoshop før jeg ligger dem ind her, og det har jeg brugt 2 aftener på.
Det er også ved at være den tid på mrd. Så jeg er klar til at slå lagener allerede ret tidligt om aftenen.
Jeg er allerede smadret omkring kl 22. 
I dag sov Silas først kl 22 ca, den lille rod. Så når man bare ikke særlig meget.

Men som sagt kommer der nogle nye indlæg imorgen.
De næste par overskrifter kommer til at hedde:

- "30 år og en tur i zoo"
- "En tur i det gode vejr med mor, far og gåvogn"

Så dem kan i se frem til imorgen aften ;)
Men for ikke at snyde jer helt, så er her et par billeder af den lille frækkert.
 
Her har bassen lige fået leverpostejsmad.. som man kan se. og den lille L*** har bare et smørret grin der siger "HAH mor, værsgo at rydde op!" :)

 Silas der får appelsin for første gang. Ikke en sur grimasse overhovedet. Dog lige skrig bagefter, det kradser lidt i munden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...