onsdag den 28. september 2011

PMS når det er værst

Puha.. jeg hader denne tid på mrd.
Alle mænd skal søge i ly når kvinderne trækker i deres PMS tøj.
I hvertfald herhjemme.
Kunne mærke at det mindste kunne lægge op til en irritation, som kunne eksplodere når som helst.
Selvom jeg var alene hjemme så var jeg sur på ingenting.
Var i bad og var bare vred. Havde lyst til at skrige og smadre den næste der kom i syne.
Jeg besluttede mig for at bage nogle boller, da jeg havde sagt det til mig selv i nogle dage nu at jeg ville bage.
Men gudhjælpe mig om jeg ikke glemmer at komme salt og margarine i...
Eller styrter ud 10 sekunder efter jeg kom den første bradepande i ovnen, da jeg kom i tanke om at jeg manglede at smøre med æg...
Eller jeg styrter ud 2 min senere, fordi jeg glemte at sætte timer til...
Jeg søgte lidt på nettet, på "Netdoktor" står at PMS kan medføre glemsomhed..
Det bruger jeg som undskyldning for i dag -.-

Men jeg fandt min kur.. en tur ned i dagpleje og komme ud i haven, hvor ens søn sidder i sandkassen, så snart han fik øje på mig kom det største smil frem, og han får kravlet sig i min retning, hvor han rejser sig og siger nogle lyde som jeg er ret sikker på løs som "AP, AP, AP" som i OP!!
Wuaaah.. alle verdens hjerter smeltede lige på samme tid.  :)

 
 
Skal hilse og sige, at de smager okay trods manglerne.. men skal fyld på i form af smør og/eller marmelade af en art :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...