torsdag den 20. oktober 2011

Takke-tale

Efter jeg er startet på arbejde igen, er der en helt masse jeg skal have genopfrisket. Men ikke nok med at jeg skal lære alt det gamle, der er også sneget sig en masse nyt ind imellem som jeg skal lære.
Jeg har fået til opgave at holde styr på alle fakturer der kommer ind, komme det i mapper, passe dem sammen med fakturer online osv osv osv. For at nævne en af de ting jeg er blevet lært op i.
Nu har jeg så fået at vide af min distriktchef der var forbi i dag, at jeg er blevet rost op i skyerne af en anden Kiwi butikschef, som har hjulpet os igennem de sidste par uger, imens min egen chef er sygemeldt efter operation.

Da jeg snakkede med ham der roste mig, fortalte han mig at han havde rost mig, at  jeg var meget lærenem, og han var imponeret over hvor hurtigt jeg var kommet ind i tingene.. Men bedst af alt, så sagde han, at det måtte være fordi jeg var godt opdraget :P Lol...

Så.. mor og far...

TAK for at have opdraget mig godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...