søndag den 1. januar 2012

Godt nytår!!!

Så blev det nye år sat i gang!
Dette blev en af de mere stille nytårsaftener herhjemme...
Jeg skulle arbejde fra 7-16, og manden lavede mad derhjemme.
- Nachos til forret
- Entrecote med kartoffelbåde, whiskysovs og en frisk salat til hovedret.

Bassen var allerede klar til at putte kl 18 (sov dog først kl 19). Vi bruger ca 1 time på at putte ham hver aften nu. Det er som om han bare ikke lige vil overgive sig. Ud over det, så har han ikke villet sove i barnevogn de sidste to dage, og sover kun lur på 2 timer. Men mon ikke det er en periode vi kommer over, når han starter i DP igen.

Efter bassen var lagt til at sove tændte vi for tv'et, og så blev der ellers stenet en hel season af "how I met your mother". Det var sådan vi tilbragte vores aften, stille og roligt.
Kort efter at have klokken havde slået 12, kiggede vi fyrværkeri, og så lagde vi os omkring kl 1 stykker.

Jeg frygtede at Silas ville vågne når det gik helt amok udenfor. Men den engel sov igennem det hele, selv nogle store kanonslag der blev fyret af ret tæt på. Fantastisk. 
Sov til i dag kl 8:30. Kan man bede om mere? :)

Silas hjælper far med at lave mad

 
"Jeg holder øje med de ikke brænder på"

 
"De ser meget fine ud"~~

 
 
Lækre Nachos

 
"IIIIH, jeg vil også smage!"

 
"Mums da!"

 
"Så, lad mig nu spise i fred"

 
Entrecote

 
savle savle!

 
Godt nytår til jer alle derude!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...