mandag den 9. januar 2012

Posten har været her

Så har posten været her med min første hobbypakke.
Den er bestilt fra en hjemmeside kaldt Suttekluden.
De har lykkepakker til 50 kr, som indeholder en masse assorteret blondebånd, snore, knapper m.m.
Sådan en 4 stykker smækkede jeg lige i en ordre og modtog med posten her i weekenden, og sikke en masse lækkert jeg har fået. Jeg satte mig straks ned og sorterede det i 4 nye poser; Blonder, elastikbånd, bånd m. perler, fjer m.m og snor, altsammen ½m. eller mere pr. stk. Så var der en masse lækre knapper i mellem også. Kunne virkelig mærke lysten til at sy komme frem :D
Der var også lidt strygemærker i, til at komme på stoffet for at pifte det op med lidt glimmer.
Men her er lidt billeder af det dejlige indhold.
Nu mangler jeg bare at modtage min ordre med 10 kg stof, forventet ankomst, ca 14 dage. Lige op til min ferie.. yeees! Super timing! :D

 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...