fredag den 13. januar 2012

Fridag og tur i genbrug (igen) :)

Det er ved at blive en tradition for mig, (hvis man efter 2 gange kan kalde det for en tradition) at bruge min onsdagsfri på at tage en tur på cykel ned i byen. Der har vi to genbrugsbutikker, så der render jeg lige rundt og skimter alt hvad der kan bruges til at sy med, og bare rage til mig i de billige priser :)
I onsdags var jeg lige på sådan en tur igen, og her er hvad jeg fandt:

Alt dette fra to genbrugsbutikker, betalte jeg kun 45 kr for ialt.

 Sytråd, normalt koster sådan en stor fætter op til 50 kr stykket. Men jeg fik dem til kun 5 kr hver!

 Er egentligt to gardiner, men hvis jeg sprætter det op, har jeg et fint stykke stof til whatever, og det er sååå sødt med frugter på.

 Er ret stort pudebetræk, tænkte på at klippe dalmatineren ud og bruge den til noget andet... who knows..

Et stykke blåt stof (lidt svært at se den rigtige farve her på billedet).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...