onsdag den 8. februar 2012

Sygdom, den dumme sygdom

Det er snart ved at være en uge siden jeg skrev herinde, men der har været gang i den herhjemme siden weekenden.
I lørdags var Thomas og jeg i Tyskland med min storbror og handle snask. Imens var Silas oppe ved Farmor og Farfar hvor han overnattede.
På vej hjemad får vi så at vide, at Silas er slået ud i en høj feber. Han har godt nok været syg med forkølelse i en lille mrds tid, men ikke værre end hans sagtens kunne komme i dagpleje. Men nu rendte han så pludseligt rundt med 40 i feber. Det blev nogle pænt hårde dage efter det.
Han sov ret dårligt om natten, og tror jeg har slået min rekord i hvor mange gange jeg har været oppe på en nat.. 20 gange tror jeg nok det blev til. Var nærmest en zombie til sidst. At skulle gentage det aftenen efter gjorde det ikke bedre.
Silas appetit faldte mere og mere som dagene gik, vi var bange for at han ville ende i det samme som sidst, hvor han blev indlagt og det hele (read: Et døgn på hospitalet)
Men nu her 4 dage efter ser det mere lyst ud, dog med en kedelig nyhed fra lægehuset i går. Thomas havde Silas nede til kvik konsulation, og han fik diagnosticeret mellemørebetændelse.. æv æv.. allerførste gang han har det, og tro på mor her havde dårlig samvittighed, for da hun bare troede barnet var pjevset når han ikke ville ligge ned at sove, så havde han rent faktisk ondt i ørene. Men vi havde heldigvis barnet på smertestillende hele tiden for at komme feberen til livs, så håber på at smerterne har været så minimale som muligt.
Nu sover han lidt bedre her til aften, har klaget lidt, men det giver os chancen for at komme ind og fylde ham med lidt vand, han har ikke indtaget det vildt væske i løbet af dagen.
Håber på at se en rask glad dreng igen inden længe.

Mad før der bliver handlet i Tyskland

 
 
 
 Efter den første forretning.. 2 mere var i vente.. :p~~

 Billede fra i går.. feberramte Silas.. stakkel..

Silas her til morgen, nu uden feber, men MEGET træt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...