tirsdag den 13. marts 2012

Nordlys

En lille pause herfra.
Vi var oppe med Silas hos svigerfamilien i søndags, der skal han passes til i morgen.
Thomas tog afsted på kursus søndag aften og kommer hjem i aften, så jeg har været alene hjemme siden søndag aften.
Jeg har aftenvagt i dag, så det er rart at ikke skulle tænke på babysitter til Silas :)
De har lovet at lære ham at gå inden han kommer hjem, men det tror jeg ikke de får gjort, haha, det stædige asen gider kun hvad HAN vil, Men glæder mig til at se ham igen i morgen. :p
Det betyder så også, at der ikke er sket så meget, og derfor jeg ikke har opdateret nogle dage.
Det er dejligt at være tilbage på arbejde fra ferie, elsker at komme i gang med en kæmpe palle grønt som skal ind i butikken, de tunge kasser gør at man rigtigt får brugt kroppen, også selvom min selv nye chef flere gang spurgte om han skulle hjælpe.. "Noup.. det klare jeg selv!" :)

I går aftes læste jeg, at  der skulle komme nordlys på himlen. Syntes ikke det var så længe siden sidst de snakkede om det, men der kunne jeg ikke se noget. Men denne gang, selvom der var overskyet, kunne jeg godt se lidt.
Nu er det gode kamera så oppe ved bedsteforældrene, så de kan tage billeder af Silas, så disse billeder er taget med mobil.
Der var et meget lyst orange skær oppe bag skyerne, og det er ikke lyset fra byen der skinner op, fordi så havde det været på undersiden af skyerne. Men det var oppe bagved, og det så ret specielt ud.
Jeg håber jeg engang kan se det på en stor skyfri himmel, og så have mit gode kamera ved hånden :)

Fik i set det eller taget nogle gode billeder?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...