lørdag den 17. marts 2012

På ferie hos farmor og farfar

Jeg fik jo smækket mit kamera op til den kære svigerfamilie, jeg kan ikke leve med ikke at se min dreng i så mange dage. Ser jeg ham ikke in real life, så må det være i form at billeder, og de var så flinke at tage en masse gode. :)
Så her er lidt guf fra søndag-onsdag, hvor Silas blev passet. Farmand var nemlig i KBH, og jeg havde aftenarbejde en af dagene, så slap vi for at lede efter en babysistter, Skøøønt. :)
Desværre fik Silas ikke lært at gå, man hans interesse for det er blevet meget større, han går hele tiden med gåvogn når han falder over den, og er glad for at gå hvis man holder ham i hånden, men sådan kan han ikke gå i mere end få minutter.
Men håber da snart vores basse får taget sig sammen, er lige før han lærer at hoppe inden. I dag begyndte han at "hoppe" inde i sengen", og han danser til musikken foran tv'et, så nu må det snart være :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...