onsdag den 2. maj 2012

Ost er godt, ost er sundt

I dag da Silas kom fra dagpleje var han helt hårdkogt. Det var bare SÅ varmt i dag!
Det første jeg gjorde da vi kom ind af døren, var at tage alt tøjet af ham så han kun havde ble på, den dreng kunne ikke være mere lykkelig.
Så lavede vi aftensmad, og lykken var resterne fra osteposen, de blev bare guflet for hårdt :)

Efter aftensmad slappede vi den i sofaen og legede med lidt legesager, Misty kom ind for at få nus.
Så så Silas at jeg nusede Misty, så han kom gående (notice gående) i sofaen over til mig, kravler op i min favn, ligger sin kind mod min, sin arm om min hals, og giver mig det kærligste knus.
Så bliver han i den position, og bare slapper af i min favn, mens jeg nusser ham og vi ser lidt tv... WHAAT, kan man elske sin søn mere :D
Kunne mærke jeg blev helt blød om hjertet.

Nu har jeg så en lille miniferie til på mandag, så den skal bare nydes rigtigt godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...