søndag den 13. maj 2012

Silas, nu med accessory

Silas har nu fået sig en lille rygsæk, så kan han selv bære rundt på sine bleer og stofbleer når vi er på tur.
Det syntes mor og far er en god ide, nu hvor Silas har lært at gå, så skal der hverken slæbes på barn eller pusletaske.
Den er meget lille, skulle være til 3+ år, men Silas bærer den bare SÅ flot, og så ser det også bare cute ud :)
Beklager det dårlige fokus på billederne, men må bruge manuel fokus på kamera pga. ødelagt objektiv. :(
Så var jeg også lige et smut nede i byen med Silas i barnevogn. Der skulle være loppemarked her i Brande, så jeg mødtes med veninden Anja. Vi rendte rundt i 30 min på Brandes store stadion før vi gav op, vi kunne simpelthen ikke finde det. Da jeg går hjem med Silas igen, søger jeg på mobilen på Brandeavisens hjemmeside hvor der står "AFLYST pga manglede tilmeldinger".. hmm.. ser man det.. Men vi fik os da lidt frisk luft.

 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...