tirsdag den 26. juni 2012

Familieferie

Det kører hårdt på med ferie herhjemme. Vi har nemlig allesammen ferie denne uge.
Kun lige i dag var Silas i dagpleje, der var de i legetstue, og jeg syntes det var godt for ham at komme af sted en enkelt dag og være sammen med andre børn. Så kunne far og jeg slappe af og nyde vores hobbies, og købe ind i ro og mag.
Ellers har vi slappet meget af herhjemme. Pga det dårlige vejr, har vi måtte være meget inde, og det er svært at finde på noget hele tiden, og man bliver ret sammenklemt. Men nu står den på godt vejr i morgen (af hvad jeg har læst), så der står den på havearbejde og tur på den store legeplads. Der skal også laves lækre hindbærsnitter. :p~~

Torsdag står den på tur til Baboon city i Herning. De har en fed afdeling til børn på Silas' alder, så det skal da helt klart prøves. Så kan han tumle alt det han har lyst til!
Fredag står den på den dag med bedst vejr (i følge prognoserne), så der håber jeg da på hygge i haven og legeplads. Og så skal jeg have ryddet skabet for de fleste bageartikler. Bage boller, brød og evt kage.
Lørdag skal vi op nordpå til Silas' bedsteforældre. De kommer fra ferie, så der skal vi op og hilse på, og farmor holder fødselsdag, så hun skal da have nogle gaver :)
Søndag kommer til at stå på ren afslapning igen, må vi se hvad vi kan finde på :)


Silas leger med creme 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...