søndag den 15. juli 2012

Kreation 7# (Bøllehat til småbørn V2)

Så fik jeg lavet bøllehat nummer to. Denne gang tog det kun knap 3 timer at sy den, så kunne nå det mens Silas sov middagsslur.

Jeg må indrømme jeg ikke er så tilfreds med den som jeg havde håbet. Værst af alt, er denne nu for stor! Haha, hvor er jeg bare go.
Er ikke helt tilfreds med stoffet heller, men var det kraftigste jeg lagde inde med lige nu, så må vente med at lave en der er pænere til jeg finder noget bedre stof.
Dette stof, var også det stof jeg brugte til at lave hagesmække af, så jeg ved at at det kan holde til en del kogevask hvis nødvendigt :)

Nu er det heller ikke fordi sommeren er lige om hjørnet, af hvad jeg kan høre, desværre. Så måske han kan passe den engang i fremtiden.. måske næste sommer :p (men der er han måske også gammel nok til at afvise at ville gå med den) hoho.

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...