onsdag den 19. september 2012

Sådan endte mor med at spise aftensmad alene...

Thomas skulle arbejde sent i dag, så han er først hjemme lang tid efter Silas er puttet.
Så jeg måtte ud af døren og hente bassen i dagpleje. Silas var ikke synderlig glad for at komme ind af døren herhjemme, han havde den største skrigetur jeg længe har set, men jeg nægtede at vade ud i øs regnvejr med ham.
1: Vi bliver plask våde, han ville ikke engang skifte over til regntøj 
2: Har endelig haft en dag uden smertestillende, og ville gerne bevare det sådan
3: Jeg skulle selv stå for aftensmad, så den skulle jeg i gang med næsten med det samme

Sådan er det bare! Så måtte han stå der og skrige lidt. Men endte med at han lige så pludselig stoppede med at skrige og bare ville have en figenstang.. så var alt lutter glade dage igen. Men var ikke så populær de første 30 min, hvor han nægtede at sidde ved siden af mig i sofaen.

 
 
 
Så måtte jeg jo bare i gang med maden.

Denne gang stod den på de lækre pastaruller med ricotta og spinat, som jeg har skrevet om før på min blog. Der blev de dog alt for salte, men denne gang blev de rigtigt gode!
Der var dog en lille herre for bordenden der ikke var helt enig. 

 Mums.. opskriften finder du HER

 Der blev kigget lidt underligt på maden efter første bid

Og sådan endte jeg med at spise det meste selv -.-

Silas selv fik en tallerken med ostemadder, men spiste kun 1/4 stykke, så han har nok bare ikke været sulten.

Går dog ikke helt smertefrit fra dagen alligevel.
Efter at have jagtet Silas rundt under køkkenbordet for at få ham i nattøjet, i mens han drillende gentog "hej, heeej" igen og igen. Samt kæmpede med ham for at få ham til at ligge stille så han kunne få ny ble på, så sidder jeg nu med smerter i hele rygpartiet.. æv. Fyrede et par øvelser af, og de gør det godt nok ikke bedre.
I tirsdags var jeg nede ved lægen for at få lavet en erklæring til min chef, og lægen skrev min 2 mrd på. Så jeg kan se frem til 2 mrd mere herhjemme med mine smerter.. 
Æv også, skal have lagt en plan så jeg ikke forsvinder helt i intetheden herhjemme. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...