onsdag den 10. oktober 2012

At redde min søn fra nattens uhyggelige monstre...

Silas sover sødt i sin seng, og bliver urolig for 4, gang på en time. Jeg går ind for at give ham noget at drikke, men allerede da jeg træder ind af døren, kan jeg mærke noget ikke er som det skal være.
Jeg kan ikke sætte fingeren på hvad, der er bare noget der skiller sig ud fra skyggerne over hans seng.
Da jeg træder nærmere begynder en sort skygge at bevæge sig.
Yes, jeg havde ret. En kæmpe edderkop kravler i retning mod loftet.
Jeg handler hurtigt, løber ud i køkkenet, ruller 8 stykker køkkenrulle ud, løber tilbage, og kvæler monster edderkoppen før den når at slippe væk. Jeg høre et "knas", og er tilfreds.
Skynder mig at smide den i Silas' blespand før den syre igennem papiret og ætser mig... Eller noget.
Er stolt. Har lige reddet min søn. Den er kun en 1000del af Silas' størrelse, men man har jo hørt historier om slanger der spiser flodheste.
Nu må jeg bare håbe, at edderkoppens genfærd ikke kommer tilbage og hjemsøger mig...

Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...