onsdag den 10. oktober 2012

Flotte nye stoffer

I denne uge har jeg modtaget en del spændende ting med posten.

For eksempel har jeg fået en stor potion strygestof. Det er meget populært for tiden, især på børnetøj.
Så glæder mig til at se om jeg måske kan lave et traktor, eller tog eller andet på et stk. tøj til Silas.
Har fået i mange super flotte farver.


Derud over, modtog jeg i dag en pakke med stof. En jeg blev utroligt glad for, fordi de billeder hun havde taget at stoffet var slet ikke retfærdigt for stoffet i virkeligheden.
Over halvdelen bestod af smukt, smukt blondestof, og det har bare de smukkeste farvenuancer jeg længe har set. Der var også noget rigtigt lækkert polyesterstof, som er perfekt til flotte kjoler eller toppe. Stoffet faldet meget flot og tungt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...