fredag den 19. oktober 2012

Gorgonzola mussaka

I går blev det tid til endnu en ny ret.
Denne gang Gorgonzola mussaka. 
Jeg må indrømme, at jeg halvvejs i processen havde en fornemmelse af, at dette ikke ville blive taget vel i mod af manden. Men han gav det en chance.
Processen var forholdsvis nem, og efter ca 45 min, stod vi med denne ret.

 
 
Vi har smagt mussaka før. Men dette var mere en lille smule musakka (pga oksekød) og RET meget flødekartofler. Og i og med at det smagte så meget af flødekartofler, manglede jeg min hambugerryg til desværre. Det var som om der bare manglede noget krydder eller noget smag.

Manden måtte afvise det efter nogle bider. Silas gad ikke engang spise EN bid (men han var heller ikke sulten).

Så det var ikke en succes herhjemme. Men syntes dog det smagte meget godt pga. jeg elsker flødekartofler. Bare lidt kedeligt for min smag, så hellere lave rigtige flødekartofler med masser af muskatnød :)

Så jeg ender med at give denne ret 2 ud af 5 stjerner

Men opskriften finder i HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...