mandag den 22. oktober 2012

Tilbage fra weekend

Vi har været uden barn hele weekenden, da Silas er blevet passet ved hans farmor og farfar.
Vi skulle nemlig have vennepar på besøg lørdag, så der skulle laves to retters menu, samt en tur i biffen bagefter. Det var bare SÅ hyggeligt :)
Søndag stod den på tur bare for manden og jeg. Et smut på Charolais kroen i Herning. 
Jeg fik en rejecocktail til forret, som var kææmpe stor, meget lidt dressing til, og proppet så meget med rejer, at jeg måtte skubbe dem ned for at nå til salaten i bunden. Det var lidt ærgerlig.. intet under de tog 80 kr for sådan en fætter. Lidt skuffende.

Hovedretten fik manden mørbrad og jeg en rib-eye. Der var fri salat, hvilket var dejligt. Min rib-eye var desværre meget senet, og selvom jeg havde hvidløgssmør som smeltede til en lille sovs, savnede jeg dog stadig en god sovs. Jeg havde valgt min bøf skulle være mellem til rød stegt, men endte mere med en mellem til gennemstegt. 
Dog var mandens mørbrad så mør, at den smeltede på tungen. mums, skulle have valgt den i stedet :)

I dag nåede vi et smut til Herning. Der var jeg lige et smut i genbrug og kigge og manden fik handlet lidt. 
Da vi kom hjem, kom bedsteforældrene med min lille basse, som jeg havde savnet en del siden i går aftes.
Han var dog ikke vildt begejstret for at se os. Han ville hellere tilbage og se på traktoren, (eller minitraktor) som vores nabo kører rundt med.

Silas endte med at tage sig en lur på 3 timer i eftermiddags, så han trængte til en tur ned til gymnastik for anden gang. Denne gang var far ikke med, og Silas klamrede sig til mig de første 20 min. Hver gang jeg spurgte om han ville lege, rystede han på hoved og sagde "m, m"(nej).

Da han så endelig livede lidt op og ville lege, så rendte han så også rundt med hænderne over hovedet, og skreg af grin. Håber han liver lidt tidligere op næste gang, så han ikke spilder 20 min på mit skød.

I sidste uge, fandt Silas en tom whiskaskasse ude i vores gang. Han vidste godt hvor den hørte hjemme, så han slæbte den med ind i stuen, og så fik Misty ellers sin fine boks op til sig. Tak Silas..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...