søndag den 28. oktober 2012

Kulden kommer, så vi bygger hule :)

Udenfor er der begyndt at komme frost på græsset. Jeg selv, er begyndt at pakke mig i tæppe (mere end normalt), tyk trøje og varme sutsko (udenover normale OG tykke strømper) indendørs.

JA! Jeg ER en stueplante med STORT S! Jeg fryser bare ved tanken om at skulle udenfor. Og morgentimerne på det kolde køkkengulv.. puha, klapre tænder bare ved tanken.

Udenfor står den allerede på halstørklæde, vinterjakke og varm hue. Gerne et par handsker også hvis jeg kunne finde dem.
Ude i bilen har vi lædersæder og de er SÅÅÅ kolde. Så her til morgen, på vej ned til fællessvømning for første gange på et år, stjal jeg Silas tæppe, og redde mit underliv for en underlivsbetændelse.. Sorry skat, nogle gange har mor bare et større behov :/

Men nogle gange kan jeg godt ofre mit tæppe herhjemme, og så bliver der bygget huler, og det er bare et KÆMPE hit hos den bette knægt.

 Så KOOOOOOOOLDT det er! :(

 Huleleg er bare SÅ sjovt! :D

 
 
Den tunge er meget populær for tiden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...