lørdag den 3. november 2012

Hjemme fra miniferie ved svigerfamilien (og masser af pakker)

Silas og jeg har været på ferie ved Silas' bedsteforældre.

Sidste gang jeg var ved kiropraktor gik det helt galt, med voldsomme smerter i tre dage.
Nu hvor jeg skulle til kiropraktor igen mandag, og Thomas skulle af sted til KBH med arbejde fra mandag aften til torsdag, tog vi ingen chancer.

Så bassen og jeg blev kørt nordpå hvor vi blev indtil i dag.

Farmor skulle arbejde med hendes dagplejebørn, men det passede også fint med, at Silas kunne få noget stimulering med andre børn, på trods af at han ikke er i sin egen dagpleje. 
Heldigvis for mig, viste kiropraktorbesøget sig for at have den modsatte effekt denne gang. Jeg var faktisk fuldstændigt smertefri i de første 3 dage, på trods af løft med Silas, lange gåture osv.

Men frygtede dog konstant for at smerterne ville vende frygteligt tilbage. Det gjorde de også torsdag, lige så langsomt som sidste gang. Startede med en træls stivhed i rygraden, som udviklede sig til bækkenet dagen efter, og lørdagen begge områder i en belastning så jeg havde mange smerter når jeg stod op.
Så fra torsdag til i dag har jeg været på smertestillende.

Nu står den på kiropraktor igen mandag, så håber han får noget mere at arbejde med. Han må i hvertfald have gjort noget rigtigt, da han trykkede mig på ryggen i mandags.

At være væk i næsten en uge, betyder også mange ting at samle op på når man kommer hjem.
Ud over en kæmpe bunke ingelise syblade som Thomas havde hentet på fyn for mig, havde jeg 3 pakker til at vente på mig da jeg kom hjem i dag.

De indeholdte disse ting:

Den første pakke indeholdte mine første stoffer denne mrd.
Er det ikke bare det søøødeste kostof? Selv Silas kiggede køerne godt efter, der er nemlig mange forskellige, stof nr to skinner bare SÅ flot, kan være fedt til en nederdel eller en lille top, evt. korset hvis jeg kunne finde ud af at sy sådan et :)

 Samme pakke indeholdte det lækre stof med traktorer. Silas udbrød straks "Traaaktor", da han så det. Købte det for hans skyld :) Der er ikke stræk i, så skal lige finde ud af hvad jeg kan få syet det bedst til. Er ikke stort nok til dynebetræk eller lign.

 Super blødt babystof i midten, kan være lækker til body eller undertøj

 Pakke nr. 2 indeholdte dette stof. Lækker jersey med striber, og let, blomstret stof til fx nederdele eller kjoler

 
 Her er alle de ribstoffer jeg fik med. Hun gav dem alle med gratis for at give et godt tilbud, og det var det da også :)

 Smukt glat blomstret stof ude til venstre. Har en flottere glans i virkeligheden

Pakke nr 3. Var fra Goodiebox. Min første mrd. som medlem.

Man betaler 119 kr i mrd for at få denne pakke med overraskelser. Og må indrømme jeg er pænt tilfreds med min første pakke.

Indeholder:
Shampoo og balsam prøver til farvet hår.
En lækker fullsize neglelak i lækre marmor farver. 
En fullsize læbebalsam som er meget nærrende og beskyttende for læberne i både frost, blæst og sol.
En hårkur i fullsize, et mærke som jeg ikke har hørt om før, men som helt klart skal prøves
En prøve på en parfume ved navnet: Beyoncé - Midnight Heat Eau de Parfum (dufter rigtigt godt)
Samt en lækker Kinder Bueno i fullsize :)~~

Pakkens værdi skubber sig op i minimum 250 kr, så det er en flot pakke for pengene.

Glæder mig allerede til at modtage næste mrd. pakke. :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...