søndag den 14. oktober 2012

Min nyklippede frækkert

Det var meningen jeg ville har taget Silas med til frisør for første gang, men efter at have undersøgt priserne var jeg ved at falde ned af stolen. Den billigste frisør her i byen til børneklip kostede 199 kr. 
Så langt hår har Silas ikke til at jeg vil betale SÅ mange penge for det. Hans hår er endnu så tyndt, at jeg kan skjule mine manglende klippeevner, så vil jeg gerne spare de 199 kr hver anden mrd.

Og så må jeg jo vise resultatet af mine "evner" :)

 
 
 

Så har der været outlet på Thomas' arbejde. Så vi fik en reol til så billige penge at den næsten var gratis. Den passer lige ind i vores stue, og er lavet af samme træ som vores stue- og spisebord.
Vi har længe manglet en reol i stuen til småting så det ikke så så rodet ud. Vi er begge MEGET tilfredse med resultatet :)

 
 

Nu står den på afslapende aften før en travl dag for mig i morgen.

Jeg skal være ved Fys. kl 10:30, så skal jeg hjem og lave indkøbsliste og lave mine øvelser. kl 15 skal jeg hente Silas i dagpleje, så vi kan nå at komme hjem og slappe af og få lidt at spise, før turen går ned til gymnastik i hallen. Det har vi nemlig meldt os til nu, så glæder mig til at få noget kvalitetstid med Silas på en helt anden måde end normalt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...