torsdag den 27. december 2012

2012 December goodiebox

En lille julepakke har jeg modtaget :)
Denne mrds goodiebox var nemlig en julegave i sig selv, modtaget en af dagene op til juleaften, så det nye makeup er flittigt blevet brugt de sidste par dage.

Denne box indeholder:

- Dennis Knudsen make-up dvd, værdi 249 kr
- Fullsize, Rimmel London scandaleeyes mascara, koster 89,95 (giver lækre vipper)
- Fullsize, Oriflame power shine satin lipstik, 120 kr (super flot farve)
- Fullsize, Oriflame beauty eyeliner stylo, 110 kr (let og flot at påfører)
- Fullsize, Easy sun serviet, koster 10 kr (bruger ikke selvbruner, nogle der kan bruge denne?)
- Fullsixe, Lyxo hårelastikker, koster 29 kr
- Viktor & Rolf flowerbomb EDP, fullsize koster 499 kr (har endnu ikke prøvet denne duft)  
- L'oréal texture expert smooth essence/smooth velours, fullsize koster 192 kr
- Derma eco woman bodylotion, fullsize koster 49,95
- DR. Hauschka rose creme, fullsize koster 199 kr

En pakke med fullsizeting, inkl. DVD til en værdi af 607,95 kr! For kun 119 kr.
Det synes jeg er en flot julegave.
Mascara, læbestift og eyeliner har allerede erstattet mine gamle, og er i tip top kvalitet.
Glæder mig til at se om dvd'en har nogle gode make-up tips.

Så god jul allesammen, og håber i prøver goodiebox ud. Man får virkeligt noget for pengene ;)


1 kommentar:

  1. Jeg har prøvet servietterne og bruger dem til festlige lejligheder. Hilsen Lisa - lisabelindahansen@yahoo.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...