onsdag den 26. december 2012

Juleaften 2012

I år skulle julen holdes ved Thomas' forældre.
Vi kørte af sted i snestorm d. 23 omkring middag, det var den længste tur nogensinde, sne på motorvej hele vejen til Herning. Har aldrig oplevet noget lignende, men frem kom vi. 
Først til mine bedsteforældre, hvor min far og brødre skulle holde jul, så vi fik lige byttet julegaver. Derefter videre hjem til Thomas' forældre.

Vi blev hos dem til i dag, så de kunne nyde ekstra godt af vores og Silas' selskab her i julen, og det tror jeg også de var glade for ;)

Jeg var fotograf gennem julen (kan ikke gå igennem sådan en festlighed uden billeder), så er desværre ikke selv med på nogen af billederne, men er selv stolt af hvad jeg er endt ud med :)

Det blev nogle super dejlige dage. 
Silas sov til kl 9 alle dage, kl 9:30 en af dagene endda, men det var så også efter at have været oppe til kl 21 juleaften. Så længe har han ikke været oppe før, men hans middagslur sluttede også først kl 16, da han fik lov at sove så længe han ville, så han tog lige 3 timer :)

Silas var SÅ skøn juleaften. Da han fik gaver, lyste han op i et stort "WAAAOUU" næsten hver gang, og viste på hele sit ansigt at han var henrykt over hvad der var i pakken. 
Han var også rigtig dygtig til at danse med om træet, og holdte både farmor og mig i hånden ved de første par sange. De sidste par sange, tog han med en legetøjsbil under armen :)
At løbe med farmor rundt om træet i høj tempo til "Nu det jul igen"-sangen, var simpelhen bare det sjoveste i verden, ville ønske jeg havde filmet det :)

Men 1000 tak for nogle gode dage og gaver med jer allesammen, og her deler jeg lige nogle af de billeder med jer, som jeg fik taget.

 Silas elsker sin Teletubbie (den lilla), og at låne fasters Teletubbie, som bor ved farmor i øjeblikket :)

 Det nyeste medlem til familien. Min lille niece i armene på sin stolte far :)

 Silas er skør

 Julemiddagen bliver lavet i køkkenet

 Julestegen bliver skåret ud

 
 Silas leger med tog

 Silas får den første tidlige julegave af farmor

 "WAAAOU" udbryder han, da han ser sin nye lommelygte

 
 Min svigerindes hund fejrer også jul med os

 Silas leger med lommelygten, den er et stort hit :)

 Thomas fik mandlen og pakker mandelgaven op

 Silas nyder en is i mens far pakker op

 Waaaooou, udbryder han endnu engang

 
 Juletræet med pakker under

 Silas' oldemor og farfar med den lille ny

 
 En stolt morfar

 Farmor pakker gaver ud med Silas

 Mor og datter

Nu kan Silas RIGTIG hjælpe til med at feje hjemme :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...