søndag den 6. januar 2013

Chicken Soup Au Pistou

Der er nogle opskrifter, som jeg ikke har fået lagt herind efter vi har testet dem. Det er simpelthen fordi, jeg ikke gider bruge tid på at skrive om retter, som vi i sidste ende slet ikke bryder os om. Så to retter i sidste uge er udeblevet, så i denne uge kommer den første ret som vi synes er en keeper.

Denne gang er det en kyllingesuppe.
De eneste rettelser vi lavede var, ikke kun at komme pesto på toppen til sidst, men også to store teskeer i retten lige før den er færdig.
Ud over det, så skal vi næste gang have mere væde i. enten i form at tomater eller bullion. Efter vi havde skåret retten ned til rette antal pers. sagde den ½ ds. tomater, men vi kom en hel i, dette var heller ikke helt nok.
Jeg var også lige ved at tro, at suppen ville blive meget tynd, men efter at have rørt rundt i det hele de sidste minutter inden servering, skete der løjer. Lige pludselig havde den en lækker tyk gullash tykkelse (som jeg kan lide) :)

Det er en sund suppe, med mange grøntsager. Jeg valgte at bruge frosne ærter og babygulerødder som jeg skar i mindre stykker. Det var lige det jeg havde hjemme.

Manden sagde godt for den, så længe der også kom mere væde i. Silas var ikke helt i suppehumør i går.

Calories: ca. 203 pr. pers.

Retten får 3 ud af 5 stjerner.. jeg giver den 3,5, manden gav den 3, så den kom ned på en 3'er :)

Men opskriften finder du HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...