søndag den 6. januar 2013

Nytårsfortsæt

Det er let at holde imens man er sygemeldt, men håber det holder ved, selv efter jeg bliver smidt ud i noget der giver mig mindre tid herhjemme.
Ud over ugentlige nye retter, er vi nu gået frem til:

- En ny suppe om ugen (eller en vi har lavet før), frem til sommer hvor det er for varmt at spise.
- Et nyt bagværk i ugen, enten som brød til morgenmad, kaffen eller til aftensmaden (flütes).
- En ny kage i ugen, alt fra småkager, til bradepande/lag- kager, til muffins. You name it.

På den måde er jeg beskæftiget med lidt herhjemme som jeg elsker, og som ikke tager for hårdt på mig. :)

Ud over det, har jeg jo fået min gine. Så jeg vil sy mere tøj til mig selv, ud over self. også tøj til Silas. Vil forsøge at gøre det til gennemsnitligt et projekt i ugen hele året, så syer jeg intet en uge, gør jeg godt med to ting en anden uge. Vil også bevæge mig lidt videre, og prøve at sy ting til hjemmet :)

Er dejligt at vågne op om morgenen, og have en plan for dagen.

Her er lidt billeder fra i går, en ganske almindelig lørdag, hjemme hos os.

Silas vælger at smide bukser og boxershorts, og kun rende rundt i ble. Derefter tager han støvlerne på og er klar til at komme ud.. mor og far er IKKE enige :)

 
 
 Far og Silas støvsuger med hver deres støvsuger :)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...