fredag den 4. januar 2013

Mit næste syprojekt

Dette projekt, har været et af de første jeg skulle i gang med, men det krævede vlies, og det ANEDE jeg ikke hvad var for 1 år siden. Det fandt jeg så ud af, men nu har det bare lagt snart et år og ventet på at blive færdigt.

Andet problem er, at det er et mønster jeg har kopieret fra et blad jeg har lånt på biblioteket, så bladet har jeg ikke længere, og har kun fået syvejledningen med, så har ikke haft noget farvebillede at gå efter. Så har måtte søge efter det på nettet. (er for doven til at låne det igen).

Sidste problem, har været at jeg har nogle ret "dejlige" former, når det kommer til standard mål i sybladene. Jeg er meget lille i højde, smalle skuldre, stor barm, smal talje, samt hofter på bredde med skuldrene. Fede mål hvis jeg skal sige det selv, men ikke til standard mål man syer efter. 
En gine skulle være et MUST, før jeg gad sætte mig ned for at sy endnu et projekt, som ellers slasker løst på min ryg fordi det ikke er syet til mine former.

Den har jeg så fået nu, så nu er projektet genoptaget. :)

Som nogle måske kan se, er det en fin tunika jeg er i gang med at sy. Den bliver INTET som på billede i bladet. Der var den helt hvid. Denne bliver hen af ala totalt feminin, med blonder i halsen, og to slags stof, en slags til ærmer og en til for og bag. 
Bliver spændende at se slutresultatet, er lidt over halv færdig. Måske det slet ikke er mig når den er færdig, er kun vandt til at sy drengetøj efterhånden :p

Men her er et billede af projektet, hvor jeg kun lige er begyndt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...