fredag den 1. marts 2013

2013 Februar Goodiebox

Så modtog jeg også denne mrd's goodiebox.
Indholdet i boxene varierer, og mange er ikke helt tilfredse med deres indhold.

Føler mig næsten som VIP, ud over at have modtaget en eyeliner i Copper, hvor andre har modtaget den i den trælse farve blå (er ikke vild med blå på øjnene), så har jeg også modtaget en lækker lipgloss i en lækker farve, hvor mange andre har modtaget cremer eller øjenskygger.

Da jeg lige har modtaget en øjenskyggepalette i min seneste MyBeautyBox, er lipglossen mere end velkommen i min make-up pung. Så jeg er mere end tilfreds med denne box :)

Nu er eyelineren så nummer 2 i kø for at blive brugt, men så er det vel godt de kan holde sig længe :)
Med mindre self. jeg får brug for en brun over en sort farve :)

Men her er en beskrivelse af indholdet:

- Fullsize, Ink eye intensifier water resistant eye liner (copper farvet), værdi 130 kr
- Fullsize, Dr. Hauschka lipgloss (bordeaux farvet), værdi 139 kr
- Fullsize, Yniq luxus rondeller, værdi 25 kr
- Prøve, Isabell kristensen dreams EDP (parfume), fullsize koster 299
- Prøve, Eucerin hyaluron-filler day cream, fullsize koster 209,95
- Prøve, Plaisir bodylotion, fullsize koster 79,95
- Prøve, Uniq one cleansing balm, full size koster 145 kr

En pakke med fullsizeværdi af 294 kr, til en pris af 119.

Jeg er fuldt ud tilfreds, og glæder mig til at komme i gang med at bruge det. :)

2 kommentarer:

  1. Fik en full size Eucerin skin balm men ingen lipgloss! :(

    SvarSlet
  2. Synes heller ikke at have læst om andre der har fået det? Den er ellers lækker

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...