fredag den 1. marts 2013

2013 Februar MyBeautyBox


Ud over Goodiebox, modtager jeg nu også en månedligt pakke fra "MyBeautyBox". Der gik en del rygter om, at denne indeholdte flere makeup ting end goodieboxen. Så den måtte jeg da lige prøve ud.

Det viste sig at rygterne talte sandt, dette var hvad der var i februar måndes box:

Et fullsize produkt bestående af en makeuppalette, indeholder:
 - Diego Dalla Palma læbestift i skrigrød farve
 - Diego Dalla Palma øjenskygger, 6 øjenskygger i farverne "snow", "shield", "mirror mirror", "fairest", "destiny" og "battlegound".
 - Diego Dalla Palma øjenblyant, kul sort
Alt sammen til en værdi af 250 kr

Ud over det, har MyBeautyBox også vedlagt en fullsize lip brush, som man åbner på den smarte måde, at man sætter låget i bunden, og på den måde skubber brushen på. Det beskytter den meget bedre.
Til en værdi af 69,95

Jeg har prøvet nogle af øjenskyggerne, og er pænt tilfreds. Er også glad for at meddele, at den skrig røde farve også er en jeg kan bære :)
Eyelineren venter jeg med at starte på, til jeg har brugt den jeg fik i Goodieboxen omkring jul.

Eneste negative er, at æsken i sig selv ser lidt amatøragtig ud, og den er for stor at tage med i sin makeuptaske. Men makeuppen i sig selv er ganske udemærket :)

At være medlem af MyBeautyBox, koster det 129,- i mrd, fragten er gratis.
Eneste problem er bare, at de ikke tager i mod hverken dankort eller visa/dankort. Så må overfører via paypal, og det er en træls affære synes jeg. Men mon de ikke får det op at køre på de andre kort engang i fremtiden.

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...