fredag den 29. marts 2013

2013 Marts Goodiebox

Så blev det tid til denne måneds Goodiebox.
For første gang har jeg en fornemmelse af, at alt nok skal blive taget i brug :)

Da jeg tog i mod den nede på posthuset fik jeg lidt af et chok. Den var godt nok tung.
Det var der også en grund til. :)

Den var fyldt til randen med lækkerier:

Den indeholdte følgende:

- Fullsize, KMS hairspray playable texture, værdi 189 kr (glæder mig til at prøve den, da der står, at man slet ikke kan mærke man har det i håret)
- Fullsize, Matsimela lip balm, værdi 67,50 (afprøvet, og er dejligt blød til læberne og dufter godt. En god erstatning for almindelig læbepomade).
- Fullsize, P20 solbeskyttelse, værdi 139,95 (så er vi klar til sommeren herhjemme) :)
- Prøve, Salvador dali sun og roses EDT, fullsize værdi 210 kr (Muuums.. den dufter altså godt!)
- Prøve, Van gils live EDT,  fullsize værdi 315 kr (Så er der også en duft til manden, og han tog pænt i mod den, også selvom der er nogle der siger den dufter lidt pepperet) :)

Ud over det, kom der også to bonusprodukter med.

- Fullsize, Head & shoulders apple fresh shampoo og conditioner, værdi 42,95 (ærgerlig vi lige har købt nyt balsam og shampoo herhjemme, ellers var det taget i brug med det samme).

Jeg må sige det er en okay lækker boks. Men sammenligner man med noget af indholdet i andres bokse, så kan nogle af deres produkter langt overstige den værdi min box indeholder. Desuden har de også noget lækre makeup end en lip balm.
Men hvad man ikke ved har man ikke ondt af, så jeg glemmer bare, at jeg ved hvad andre har fået, og nyder godt af det jeg har fået. :)
I sig selv er det nemlig en super lækker boks, med en værdi af ca. 450 kr for 119 kr betalt. 

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...