mandag den 25. marts 2013

2013 Marts MyBeautyBox

Så blev det til pakke nummer 2 fra MyBeautyBox.
Denne gang har alle ikke fået noget ens, ligesom goodiebox-konceptet.
Dog gør de ikke som Goodiebox og skriver de ting på der er i æsken. Nej.. MyBeautyBox vælger at skrive ALLE ting på, som ALLE får, ikke kun dem man selv modtaget. 
Så da jeg så ned i æsken og kiggede på kortet, troede jeg at jeg manglede 3 ting i pakken. Det viste sig at være ganske normalt, da man selv modtager 3-4 ting hver mrd, og også kan se på kortet hvad andre har modtaget.
Dette er i min verden både godt og skidt. 

Godt: Fordi man med MyBeautyBox kan gå ind på deres hjemmeside, og købe de ting ved siden af som man ikke selv har fået.

Skidt: Er da mega irriterede at kigge ned i sin dejlige box, og se at man ikke liiige har fået DEN ting der står på sedlen. Personligt ville jeg synes det var bedre at man efterfølgende kun kunne se produkterne på deres hjemmeside, så man ikke sidder og bliver lidt skuffet over at man ikke har fået nogle af tingene.
Elsker jo at læse Goodieboxens seddel igennem, og glæder mig over at jeg har alle tingene der står derpå. Så det er lidt en øv-oplevelse med MyBeautybox.

Må da indrømme, at jeg i denne mrd, ikke har været den allermest heldige med denne box.

Men her er hvad min indeholdte:

 Den fine æske


 - Prøve: O.P.I Nail lacquer i skrigrød farve, fullsize værdi af 125 kr
-  Prøve: Korres Wild Rose Moisturising Cream, Fullsize værdi 230 kr
- Fullsize: Dainty Doll Mascara & Eyeliner Duo, værdi 160 kr
- Fullsize: Dr. Hauschka Body Wash, værdi 99 kr

De ting jeg IKKE fik var

- Revlon Colorburst Lipgloss, værdi 79 kr
- Dainty Doll Blush, værdi 120 kr
- Astor Deluxe Bronzer, vordi 69 kr

Det eneste jeg er glad for i denne pakke er duo eyeliner/mascara. Var tid til en ny mascara, og synes dette er en fiks lille en, med både eyeliner og mascara i én. Den glæder jeg mig til at prøve.
Ud over det, ville det være sjovt at prøve neglelakken også, går ikke så tit med neglelak, men det er fordi jeg ikke køber det selv. Men med den stående på badeværelset, får den nok en omgang på mine negle snart.
Så må i lige se hvad resultatet bliver til den tid :)

Den større skuffelse er, at der er denne kæmpe creme med. Som om vi ikke får nok creme i goodiebox.
Mybeautybox' ry er lidt hen af, at være mere make-up end cremer. Fx er de andre tre ting jeg ikke fik nemlig make-up :/
Alle 3 ting jeg ikke fik, tiltaler mig mere end den creme, men mon ikke der er nogle inde på facebook der vil bytte lidt? :)
Hvis du heller ikke er helt tilfreds med indholdet, så kan du også bytte dit inde på denne side.

1 kommentar:

  1. Øhmmm Ville bare sige, at der er tale om en slags Shower Gel - ikke creme :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...