tirsdag den 26. marts 2013

Muffuletta, forsøg nr. 2

Første gang jeg lavede denne opskrift var den god, men der var plads til forbedringer.
Resultatet fortalte jeg om her.

i dag forsøgte vi os så en anden gang. Denne gang lavede jeg det samme brød, dog sørgede jeg for ikke at ælte det så meget, og lod det hæve 3 gange. Denne gang var det også kun hvedemel der var i.
Brødet endte med at blive noget bedre end før, men der er som sagt ikke voldsomt meget smag i, hvilket så også gør det ideelt som sandwichbrød.

Denne gang lavede jeg kun ½ portion brød, sidste gang blev det MEGA stort. Så ½ str. passer perfekt.
Så skar vi det over på midten, udhulede det hele, og fyldte ellers hver vores side med lækkerier.
Da vi så skar det ud bagefter, så det bare SÅ godt ud!
Meget bedre end sidste gang. Smagen var også bare helt i top :p
Manden synes det var lidt for meget hvidløg i marinaden, jeg synes den var lige tilpas.

Her er lidt savlebilleder :)

 Det bagte brød bliver skåret over og udhulet

 Dernæst bliver det fyldt med guf :)

Lukket sammen

Skåret ud

Færdigt resultat :)~~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...