søndag den 17. marts 2013

Gymnastikopvisning

I går formiddag, var vi til gymnastikopvisning med Silas.
Han har jo gået til gymnastik et godt stykke tid nu, og nu var det så afslutning for denne sæson. 

Jeg var i hvertfald spændt på, hvordan Silas tog det med den gymnastikopvisning. Han præsterede endnu engang at opføre sig over alt forventning.
Han var meget genert til at starte med, og var klistret op af mig som en snegl. Dog tøede han op efter 15 min, så det var godt vi kom i god tid. 
Da vi gik march ind i salen sammen med de andre hold, gik Silas lige så fint selv ved siden af mig. Han stod også rigtigt pænt og ventede i salen til vi kunne gå ud igen. Hvad mest overraskende var, at han slet ikke var bange for de mange 100 mennesker der stod ude på tilskuerpladserne og kiggede på os.

Vi var de første der skulle "opvise". Vi trak børnene ind på lagener og kørte rundt i salen et minuts tid. Silas nyder det som altid, at få en tur rundt på lagenet :)
Derefter skulle vi synge goddag-sang og synge "Jeg gik mig over sø og land". Silas gik pænt ved siden af mig og klagede slet ikke over at gå rundt med mig. Mange af børnene var allerede der oppe på deres forældres arme, men Silas klarede det så flot.

Knap så godt var det så, da de måtte komme frit ud på gulvet og lege med de forskellige aktiviteter der var sat op til os. Hoppepude, bom og måtter, ligsom en normal mandag.
Det eneste Silas tænkte på, var musikken fra højtalerne som var højere end normalt. Han stod bare helt stille og pegede op på højtalerne.
Jeg forsøgte at lede ham rundt på de forskellige ting. Men lykkes mig kun at få ham rundt på hoppepuden en gang, og en tur op og ned af bommen. Men sådan er det vel med børn i den alder :)

Silas' farmor og farfar kom også for at se ham. Silas så især frem til at se sin farfar, og jeg var næsten sikker på, at fik Silas øje på ham, så ville han løbe af gulvet og hen til ham.

Her er i hvertfald et par billeder fra det sjove arrangement :)
Video kommer senere, da youtube ikke lige vil sammenarbejde lige nu.

 Silas og mig før opvisningen. Den generte bette dreng :)

 Indmarch, Silas og jeg bagerst

 Så kører vi på lagener

 
 Synger mens vi løber

 Leger på redskaberne

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...